Den ena avlöser den andra

har haft några riktigt fina dagar tillsammans med systrarna mina. Dock inte samtidigt och tillsammans men i vilket fall. När Cecilia lämnade mig kom Sofia istället. Mötte upp henne på June efter två timmars gymträning och en par nyinköpta löpardojjor. Tänkte ladda upp en liten bild på dem senare...huuur fräcka som helst är de!

Hittade lite mer smått och gott på sommarrean. Kommer kanske blider senare som sagt...

Nu packade jag ihop hela min garderob (bara för att jag har bestlutsångest är det bäst att ta med sig allt och lite till) och låste om lägenheten och åkte med min kära far hem till Svallarp. Här ska jag nu stanna cirka en vecka för att styra med både det ena och det andra. Prio nummer ett är att ta sig an den nya koreografin på BodyAttacken. Wiihoo, lite ny inspiration och nytändning!

Återkommer om livet här ute i ödemarken, ha det fint sålänge :)

(Ber om ursäkt för tråkiga inlägg utan blider men det kommer, jag looovar! Håll ut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0