LitE RaNDoM !!!

Okej vi tar det från början: jag har jobbat hela helgen; 7-21 i lördags och 13-21 i söndags, så när jag kom hem igår kväll åt jag bara lite och lade mig sedan i sängen. Tror ni jag somnade?! NEJ. Inte en chans! Vände och vred på mig och tillslut, sisådär klockan halv tre bestämde jag mig för att gå upp och göra något. På med kläderna och ut bar det av, promenad mitt i natten är ju så underart, älskar det verkligen!

Och varför inte passa på att göra massa konstiga saker när folk inte ser? Kanske borde jag skämmas när jag visar dessa bilder, men nej det tänker jag inte göra, jag är som jag är (när jag inte blev som jag skulle)... och ni får helt enkelt älska mig ändå, eller också väljer ni att inte göra det, upp till er själva! Beredda? Okej här kommer min händelserika och mycket roliga natt:


Jag börjar min färd uppåt en vilande stadspark.

Ser ut över ett sovande Jönköping.

Mitt paradis! Hihihi... ;)

Efter denna lilla karusell blir man gaaanska ur i huvudet!



Ett tomt dansgolv på Fröjden, får passa på att ta igen det jag missade i
onsdags, jag rockar loss lite på egen hand, haha! :)


"I wanna go crazy!"

Och vad ska man säga om det här vrålåket som står parkerat utanför
på min gata? Skulle tippa på att det är något från rymden som har
störtat ner på jorden, möjligtvis ett ufo? Eller bara något de grävt fram 
på tippen, inte heller omöjligt!

Så ja. Det där var min natt det. Nu är klockan halv sju och om en timma börjar jag jobba på nytt igen. Dynga, dygna, dygna, jajemen så får det bli. Till kvällen planerar jag träning (om jag inte somnat innan dess...)

Ha en bra dag allihopa och nästa gång ni inte kan sova; gå ut och gör massa galna saker, man mår sjukt mycket bättre efteråt! Julish: Jag saknade dig inatt, du skulle varit med! Jag är på sådant göra-massa-knasiga-saker-humör, you know vad vi pratat om :)

Jag är en knasboll och det är jag stolt över!





Kommentarer
Julia

hahaha, å jag hade velat vara med.... !!! kram på dig goding!

2011-07-04 @ 22:24:03
URL: http://juliaskreativa.blogg.se/bilddagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0