Livets goda

Sov hela 12h inatt! Inte dåligt alltså, men behövde nog det efter tidigare missad sömn. Känner kroppen idag, lite sått träningsvärk här och där idag efter gårdagens bodypump, bodypump 78, riktigt bra release :) Bra musik och riktigt grymma moves, kärlek!

Idag är jag helt och hållet ledig, kan verkligen behöva det och vila upp mig ordentligt. Stoppade lurarna i öronen och snörade på mig löparskorna och gav mig upp till stadsparken. Tanken var att jag skulle kört backintervaller och avslutat med en vanlig löparrunda men riktigt så blev det inte... Nej för då BodyAttackmusiken började ljuda övergick jag det till det istället. Men jaja, 60min BA är ju inte så tokigt det heller, är ju som att vara ute o springa om inte värre! Svetten rann i alla fall. Så då var träningen avklarad för dagen, kvällen ska troligtis spenderas med mina fina flickor :)


Duration: 55rpm
Exercise type: Sport inspired cardio
Intensity: high intensity
Burn rate: up to 730 calories
Music: the latest
Resutlts: (kan inte riktigt se vad det står men ni kommer få bättre kondition/syreupptagning, bättre koordinationsförmåga, uthålliga muskler, bättre hälsa, en stark kropp helt enkelt!)
Release: 73


Puss på er så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0