Solbränd


                                
                                              sol ute,  sol inne
                                         sol i hjärta, sol i sinne

Ja, så låter en liten vers och stämmer bokstavligen in på de senaste dagarna. Riktigt härligt sommaräder. Dock är det farligt...Somnade i solen på mage, fin rygg i rött senare på kvällen, mmm. I vilket fall så kändes det inte så himla mycket till en början, det var först ett par dagar efteråt som det blev jobbigt på riktigt! Onsdagskvällen spenderades uppe i stadsparken på fröjden som vanligt men denna gången var det mestadels en pina att dansa med sönderbränd rygg :( Och idag kliar det som bara den. Så kan det gå när inte haspen är på. Man får passa sig helt enkelt, men trots att detta inte är första gången så lär man sig inte av sina misstag. Självklart kommer jag nu resten av sommaren vara försiktig, men jag lovar att till nästa sommar kommer jag göra om samma dumma grej. Blir verkligen tokig på mig själv men antar att jag får stå mitt kast.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0