Passar på

O jisses! Var riktigt rädd för att det skulle bli en heldag på jobbet idag!!! Det var en ordinarie personal som ringde sig sjuk och vi var tvungna att fixa en vikarie för kvällen, ingen gick att få tag på och de som svarade kunde inte jobba kvällen. Chefen blev sur och sa att vi fick fortsätta söka efter någon som kunde hoppa in och om det inte lyckas får någon av oss som redan jobbat gå in och ta kvällen också på order från henne. Vad är det för sätt? En tjej ställer chefen mot väggen och frågar vad som händer om man inte vägrar. Chefen svarar då att man får en varning. Alla tänkte samma; då tar vi den varningen :P Fasen heller att man orkar vara jobbet från 07:00 till 21:00 ??? NEJ!

I vilket fall så slapp vi jobba i sista sekund hittade vi en som kunde hoppa in :) Skönt, då kunde jag utföra kvällens planer som bestod av bodypump. Gott kött idag kan jag säga, med 20kg på stången på benlåten och 12 på stången vid utfallen skakade benen rätt bra vill jag lova, my god!!! Man får verkligen passa på att träna när man har ledig tid. Imorgon blir det kondition, torsdag räknar jag med trippla pass, bodyattack, bodycombat och bodypump :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0