Ooops!

Kikade över rean idag igen...och hittade där med lite till. Det är ju faktiskt inte varje dag man köper jeans för 50 kr (!!!). För övrigt så blev det lite annat smått och gott. Bilder kommer kanske lite senare. Nu måste jag kila till Sportlife och träna lite. Dagens upplägg är styrketräning för överkroppen och därefter 30 minuter cardio av något slag :) Mina ben och min rumpa värker ganska rejält efter måndagens bodypump, Kia hade rätt, tack och lov för att det finns handikappstoaletter :P

Ciao!



Kommentarer
liss

heej gumman! saknar dig! tänkte på en sak.. fyller ju 18 i augusti! då ska vi fanimej ut på krogen! :D längtar så jag döör! :) hihi puss! <3

2011-07-07 @ 22:19:48
URL: http://babicake.blogg.se/
Emelie

Åh jag saknar dig också hjärtat, galet mycket! Och JAAA det är klart vi ska! Jag har ju inte varit ute här i Jkpg ännu :P Hihi, har ju hållt mig på lite mindre orter :) Men klart att vi ska fira! Puss på min fina <3

2011-07-08 @ 14:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0