Intensitet - Full range

Helgen bestod av jobb, jobb, jobb och lite fest....

Fredag: 13-21
Lördag: 7-13

Därefter slängde jag mig på tåget till Vetlanda stad där Cecilia och Sofia väntade på mig. Finfin middag och sen var det till att göra sig i ordning och börja festa :) Vinkväll a la systrarna tre. Och ja, vilken kväll det blev? Eller? Hmmm...

                      

Hur eller hur så hade jag huvudet tillräckligt på skaft att komma ihåg att ställa klockan på 9:00. För 10:04 gick tåget tillbaka till Jönkping.

Söndag: 13-21

Jobbet gick bra tack vare underbara Karin på jobbet! Sicken tjej. Vi bakade rabarberpaj och mumsade på. Ibland spelar själva jobbet ingen roll, skulle kunna göra vad som helst, det som spelar roll är kollegorna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0