Buggkurs, javisst!

Tänkte ju att jag skulle  gå buggkurs till hösten här på Jönköpings sportdansklubb. Javisst tänkte jag när man kunde anmäla sig till kurserna redan i maj, här är gott om tid. Hmm maybe not. Visade sig att skulle man ha en plats var man tvungen att hänga på låset och anmäla sig direkt när det öppnade.

Bugg 4 som jag först anmälde mig till var redan full. Ah okej tänkte jag, då tar jag trean då. Fick detta svar tillbaka:

"Hej Emelie!

Vi har ännu inte kunnat erbjuda dig någon plats till BUGG 3. Du är däremot
placerad på kölista där du just nu befinner dig på plats nummer 6."

Aja, inte särskilt hoppfullt där inte. Reservplats 6 är ju ganska illa. Får helt enkelt klara mig utan kurs och ta det till våren istället. Men så från ingenstans så dyker någon upp och hokus pokus så fixar han en plats på kursen till mig :) Det finns alltså små kryphål att ta sig igenom!

Är redan taggad till att utvecklas och bli bättre, grymmare teknik och röra mig över golvet på ett nytt sätt. 5 september drar det igång, jippie :D

                                         




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0