100%

Idag är det den 18 juli vecka 29. Detta innebär att andra perioden har börjat och då kliver jag på heltidstjänsten på jobbet. Så nu är jag på jobbet så gott som varje dag...Och just nu känns det jäkligt tungt faktiskt, vädret är trist och grått och känslan är allmänt deppad. Men men, det går över, tid nog. Tur att man i alla fall har fina kompisar på jobbet, tack Sofia för att du finns! Vilket energiknippe den tjejen är alltså!

Längtar till helgen redan. Visserligen jobbar jag så gott som hela helgen men det hindrar mig inte från att hitta på roliga grejer med fina systrar på lediga timmar... :)

Nej nu måste jag dra mig mot jobbet igen. 12 - 21, gottttt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0