Vila

Jag har sagt till mig sjäv att jag inte får träna varken fredag eller lördag. Endast promenader är tillåtna. Detta för att kroppen känns trött och seg. Är inte helt omöjligt att jag har någon liten förkylning i mig heller, fryser och känner mig ibland lite hängig. Jag tror också att jag har hållt ett lite för högt tempo de senaste veckorna. Det är dags för en lite lugnare period för att bygga upp kroppen för att sedan komma tillbaka ännu starkare!

Så nu blir det mat och vila fredag och lördag, borde egentligen vila söndag också, men tror inte att jag kommer lyckas så bra med att vara borta från sportlife så länge...

        
                                                    Mat + Vila + Träning = Muskler







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0