Onsdag

Lite hux-flux fick jag hoppa in och köra min cykel45 idag på fitnessen.Tanken var egentligen att det var två andra tjejer som skulle kört core, men den ena vart sjuk så det blev inställt. Så då fick jag chansen istället pch leka lite! Me like! :) Efter att svettats och flåsat kutar jag in i duschen och fixar mig för att sedan bege mig till JB och träffa syster! Jippie! Cecilia var nämligen i Jönköping på jobb några dagar och då vill man ju träffas! Underbart att ses, tiden är bara allt för kort...

För övrigt så håller jag tummarna som bara den idag, syster Sofia befinner sig just nu nere i Schweiz och tävlar i EM! Hoppas att allt går som hon tänkt sig! Jag tror på min fina Fia, hon är bäst ♥

                                           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0