Året som gått

Sådär ja, då har ytterligare ett år passerat. Vi avslutar år 2010 och påbörjar 2011. Under året som gått har det hänt en hel del. Jag listar 5 saker jag tar med mig och minns.



                   

                      



Självklart finns det många många fler minnen av året, jag menar behöver jag ens nämna uttrycket "rast,vila" eller det mycket orginella namnet på en viss sjö, lake Chargoggagoggamancho...och där har jag redan villat bort mig totalt! Ja så många minnen tillsammans med mina flickor, det är ni som gjort dagarna i skolan, tackar er för det! Nu lägger vi år 2010 bakom oss och ser fram emot det nya, nya vägar att gå, nya möjligheter, 2011 ska vi tillsammans göra till ett minst lika bra år!

Gott Nytt År mina kära vänner!

/Emelie

 




Kommentarer
daniella

hahahahahahahha http://translate.google.se/translate_t?hl=sv&q=lake+chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg&rlz=1R2RNWZ_svSE356&um=1&biw=1259&bih=627&ie=UTF-8&sa=N&tab=iT#da|en|lake%20chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg%0D%0A

2011-01-03 @ 13:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0