Ny allergi

Innan var jag allergisk mot tisdagar. Den har dock försvunnit nu :) Men istället har jag utvecklat en stark allergi för torsdagar, inte mycket bättre det. Min nya hatdag startar med histora och avslutas med rehab. Inte kul någonstans! Längtar tills dagen är över, då är det snart fredag och helg! Underbart :)

TORSDAG - NEJ TACK!

Nu ska jag dock fortsätta att kämpa mig igenom dagen...För att inte vara allt för negativ om denna dag så kan jag säga att cykelvägarna nu är så gott som fria från is och snö, vilket är underbart. Det är som att cykla i himmelen(inte för att jag har varit i himmelen och jag antar att man  ínte cyklar där, där svävar man nog fram...? ). Hoppas också på en kväll på sportlife tillsammans med Julia. Go träning ska det bli.



Kommentarer
DANIELLAAAAAAA

hur kan du inte gilla rehab?!?!?!?! JOHAN SOM ÄR SÅ SÖT OCH SNÄLL :D:D HIHIH . pusss

2011-01-20 @ 21:38:32
Anonym

jag sa inte att jag var allergisk mot johan, bara mot rehaben... ;) puss på dig med sötnöt

2011-01-21 @ 08:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0