Helgen

Helgen började toppen med lite träning och därefter träffade jag en mycket god vän, vi hade fredagsmys tillsammans framför en film, närmare bestämt Inception, en väldigt konstig film, kan vara så ärligt och säga att jag inte förstod så mycket utav den...haha!

Lördagen var en riktig kanondag! Mamma, pappa och syster kom på besök till mig och vi gick och strosade lite på Ikea, så jag inhandlade mig lite smågrejer till lägenheten :) Efter att de åkt hem och lämnat mig så var det bara att kasta ner träningsgrejerna i väskan och bege sig till sportlife för kick-off med hela Jönköpingsregionen! Och vilket grymt gäng vi är, helt galet vad många vi faktiskt är och hur goa personer som helst! I inbjudan till kick-offen stod det inte vad vi skulle träna, det skulle vara en suprise. Alla var vi nog lite spända på vad det skulle bli, och när vi fick veta var det bara att köra all in! FITNESSTESTER! Woohoo :) Det är exakt de testerna Les Mills-tränare utför för att ha koll på att de håller måttet som instruktörer. Det var riktigt kul och utamanande och jag blev mycket positivt överraskad av mina resultat :) Efter att vi tränat som tokar allihopa var det riktigt skönt att få duscha och fixa till sig lite för att sedan äta och dricka gott! Kvällen rullade på och blev riktigt toppen! Sportlife - vilket ställe, och vilka kollegor man har, jag känner mig väldigt lyckligt lottad! Trivs som fisken i vattnet :)

Idag, söndag, känner jag mig dock lite seg och sliten. Blir en lugn och skön förmiddag hemma med lite saker som måste göras, typ tvätta...Sen är det dags att ge sig av till Ida, kirra det sista på en uppgift i skolan och sedan avslutar vi helgen tillsammans med dubbla pass; core och body balance, mmm kan det bli mycket bättre?

Livet leker! Go for it!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0