Adrenalinkick?




Oh my god
vilken start på cykelklassen! Ett grymt taggat och härligt gäng som släppte på alla spärrar och körde loss totalt! Jisses, jag är så imponerad och stolt över dem! Klassen gick felfri rakt igenom och inga allt för stora grodor hoppade ur min mun, kändes underbart. Nu sitter jag här och är hur speedad som helst, kommer nog inte kunna sova en blund på hela natten ;) Längtar redan tills nästa vecka då jag åter igen får kliva upp i ledarcykeln. Visserligen finns det inget som säger att det kommer gå lika bra då, men man kan ju alltid hoppas! Som sagt en grym start och jag kan bara hoppas på att det kommer bli en lika grym fortsättning! Året 2011 kommer än en gång gå i träningens tecken, idag har det dragit igång på blodigt allvar! Wiiihooo, livet leker, och särskilt i cykelsalen på sportlife ;) Tihihi!

Svettiga kramar om er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0