Min finfina vän

Har äntligen fått träffa min fina fina vän Julia igen! Var så längesedan! Tre veckor är på tok för lång tid, nu framöver får det bli oftare så vi hinner ta igen all förlorad tid ;) En mysig kväll tillsammans i soffan och halv åtta hos mig, bjöd flickan på mumsiga semlor också. Alltså semlor är livet! Vad gott det är, farligt gott. 

                            
                         Hur kan man inte älska bilden??? Haha fina studer med en fin människa! :)

Underbara Julia! Jag är så tacksam för den där kvällen på juneporten då våra vägar korsades. Ett mirakel att våra personligheter stämde överrens så väl, kändes ju som att vi alltid varit goda vänner redan från första stund. Du är en sådan fantastisk vän, som en syster! Har sagt den innan men säger det igen; jag älskar dig! Tack för att DU finns i mitt liv!



Kommentarer
Julia

Alltså Emelie, Love YOU!<3 Läste detta i morse, vilken bra start på dagen ;) Vilken fantastisk tjej du är!

Det var såååå mysigt, som alltid. Hoppas det gick väl med soffan;) STOR KRAM till dig & Ha en underbar helg!

2011-02-24 @ 21:55:58
URL: http://juliaskkreativa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0