Melodifestivalen

Japp, så har det dragit igång ännu en gång, den årliga schlagerfestivalen... Alltså jag tycker faktiskt inte att det är så himla kul längre, det har blivit så utdraget och segt. De åtta bidragen framförs och sedan ska det röstas hit och röstas dit. Blir verkligen jättesegt. Och Marie Sernholt och Richard Olsson som programledare? Kan ju inte bli annat än trams, eller?! Och bidragen i sig känns ju inte heller superseriösa, jag menar en grupp som ser ut som engelsk konfekt hela bunten? Danny som lagt krut på danskoreografi och ingen missade väl att låten hette In the club?

  

Jag är väl medveten om att jag sågar melodifestivalen helt och hållet och att jag låter väldigt negativ. Men jag tycker att det har blivit allt sämre. Så var det inte förr? Nej vart är världen påväg? (nu låter jag som om jag vore 146 år gammal, men det jag vill ha sagt är att det gått utför under en kortare period).

För övrigt, när jag ändå är igång och bittrar av mig, kan jag säga att engelsk konfekt är sjukt äckligt, inte gott alls :(

Sådär, nu har jag fått utlopp för mina åsikter och tankar! Ber om ursäkt i förväg om någon skulle tycka tvärtom!



Kommentarer
Sofia

Håller med dej till 100%!! Jag är inte det minsta ledsen att ja missar programmet på lördag...kan liskom kvitta nu! :)

2011-02-10 @ 11:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0