Life is wonderful

Livet är bara  så bra! Spelar ingen roll att jag ligger sömnlös om nätterna, jag är pigg och glad i alla fall! Fråga mig inte vart ifrån jag får energin för det vet jag inte. Allt flyter bara bra, skolan, vännerna och framförallt träningen! Därför är jag allmänt hög på livet :) Wiihoo, inget kan stoppa mig nu!

           

PS. Att sova om natten underlättade inte efter gårdagens stund på Sportlife där jag fick ett erbjudande att tänka på...får jag chansen kanske det är menat att jag ska ta den? Gick ju vägen förra gången, så varför inte denna också? Åhh beslut är inte min starka sida, ska ta och sova på saken tror jag bestämt! Hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0