Insane tisdagskväll

Seg dag idag på APU:n. Har varit så enormt trött, så fick gå hem lite tidigare än vanligt. Väl hemma däckade jag i sängen litegrann. Snaaaark. Upp igen, på med träningskläderna och pallra sig iväg till cykelklassen. Som vanligt så gör mina underbara deltagare underverk med mig, ger mig så mycket energi tillbaka och det är det som gör att jag älskar att sitta där framme! Trots att jag egentligen inte mår bra, att puslen inte är som den borde, att benen inte orkar, spelar det inte någon roll, det GÅR bara inte hålla igen när deltagarna skriker efter mer och är galet taggade! Kärlek till er, you make me feel sooooo goooood! Så avslutade tisdagskvällen lika grymt som vanligt. Kan dock få sota för min instats imorgon istället, känns ju att kroppen inte är pigg och kry. Hoppas, hoppas bara att det är lite överträning och inte någon förkylning eller influensa, håller tummar och tår!

                            
 Vill du också go insane tillsammans med mig? Då är tisdagar kl 19:30 @Sportlife City i cykelsalen tha place to be!

Men nu väntar sängen
Natti natti på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0