Friday, I'm in love!

Sådär ja, då har man sportlov då! Efter ännu en supervecka med härligt träning som vanligt och härligt häng i skolan. Avslutade fredagen med att jag höll i uppvärmningen på idrotten, de fick prova på de tre första låtarna i Bodyattacken, och instruerandet gick över förväntan och var huuur kul som helst! Inte utan att man blir lite mer sugen på utbildningen....

Men nu sitter jag förövrigt på tåget till syster Cecilia. Har inte träffat henne en hel helg på väldigt länge och nu känner jag hur mycket jag har saknat henne. En finfin start på ett gött lov, kan livet bli bättre?!

             
               Älskar bilden, ger goa minnen från förre sommaren...mmmm

Ha en riktigt härlig helg, det ska jag ha! :)




Kommentarer
fridutt :D

brun gånger 11 typ :D ge mig sommar emelie! (:

2011-02-12 @ 21:14:26
Emelie

haha, jag vet, helt sinnes! snacka om att man saknar färgen ;) jag hade självklart gett dig lite sommar om jag bara kunde, det vet du gullet!! :)

2011-02-13 @ 10:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0