En helt vanlig torsdag på JB

HAHA! Vilken dag! Först och främst, någon random snubbe på hisotrian (med tjockismage och fet rumpa) som stod och pratade om Gustav Eriksson Vasa (ja hans fullständiga namn var så...) konstant i typ tre timmar. Sov efter tjugo minuter kan jag meddela.



Eftermiddagslektionen som består av Rehabilitering/Habilitering går käpprätt åt skogen! Har åstadkommit hela SJU meningar på...sisådär en och en halv timma. Bra jobbat Emelie! Men vad ska man göra då när man är okoncentrearad och kommer in på annat gott snack med flickorna?!

                          
                            Liiite gammal bild men fortfarande en av favoriterna! Putröven (L)


Dagens:

Lisa: - Det är snart vår!
Jag: - Lisa, det är tolv minus ute, det är då fasen inte vår än! Och du har skinnjacka!
Lisa: - Men det är för att jag vill ha den!
Jag: - Ja jag förstår att du inte vill hänga tillbaka den när du väl tagit fram den. Själv tog jag inte ens fram den ur garderoben...Eller jag har inte ingen ens...

Hahaha! Lisaaaaa buden, love you :)



Kommentarer
liss (PUTRÖVEN)

hahah sööötnos! så jävla sööt är du xD

haha jag ska då fixa en skinnjacka till dig :)

love u gumman <3

2011-02-25 @ 09:51:49
URL: http://babicake.blogg.se/
Emelie

Jaaa, då lovar jag att jag också ska använda jackan då det är minus 12 grader ute :) (a) pusssss <3

2011-03-01 @ 17:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0