Chillidill

Så heter min lista på Spotify och den går varm just nu. Lite goa lugna låtar när man har sådant mood är ju gött! Är lite trött på att faktiskt bara sitta stilla nu, har ju inte tränat en enda kväll denna veckan (förutom min cykelklass) och visserligen kan det vara nyttigt för min kropp att vila lite men huvudet skriker efter träning och endorfiner! Men nästa vecka, då lovar jag att jag är tillbaka som vanligt, då får det vara nog med stillasittande chill. Och då blir det inte nån chillidill-musik mer, nej då åker pepp-musiken på, upp med pulsen på topp! Kötta!

                                       

Ah vad lätt det är att låta tankarna segla iväg...men nu tillbaka till mig sittandes i min soffa ihopkrupen under en filt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0