Back in business

Skola en måndagsmorgon efter ett långt och härligt sportlov är inte uppskattat alls! Riktigt tungt att stiga upp ur den varma goa sängen, man ville liksom bara ligga kvar och sova lite till. Men det var bara till att ta sig i kragen och kliva upp och fixa sig. När man väl kommit iväg och lektionen börjat kändes det som att vi inte haft lov....

Överraskade mig själv med redovisningen av step-koreografin idag! Gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv, lyckades hitta de starka ettorna i musiken plus intruera mot gruppen istället för med gruppen! Wiihoo! Lite feedback på det och nu hem och öva för att sedan få ännu en chans att visa upp mig :)

                                        

Känner mig dock fortfarande sliten och trött i kroppen, så ingen träning ikväll. Dock kan jag inte hålla mig ifrån Sportlife helt och hållet, ska sitta med och observera Kias BodyAttack ikväll. Det börjar dra ihop sig, i mitten av mars är utbildningen! BESLUTSÅNGEST!!! (som vanligt när det gäller mig!)

                                                 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0