Veckans startskott

Jadå, och så gick näst sista veckan på året 2011 av stapeln. Tänkte att eftersom jag bara har ynka två skoldagar kvar i skolan ska jag gå upp lite tidigare än vanligt och äta en mysig fruktost med tända ljus, lite extra myspys liksom. Men blev det så? Nej...

Klockan ringer. Jag stänger av den och tänker; ska bara ligga här en liten stund till.... Vaknar upp på nytt och blixten slår ner, som från klar himmel: MEN JÖSSES KLOCKAN HAR JU REDAN RINGT...FÖR 45 MINUTER SEDAN! Rusade upp och slängde på mig kläder, lite fil och te på stående fot och matteböckerna under armen trampade jag iväg till skolan. Sådär började alltså min vecka. Skoltrött? Ja, något kanske.
En konstig dag avslutades med ett skönt BodyBalancepass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0