Julbak

Ja en sådan kanske man får om man äter riktigt, riktigt mycket i jul...... ;)

Men jag syftade inte på bakdelen just nu. Under helgen har här bakats en hel del :) Julgodis, ett flertal olika sorter som skall skänkas bort till Stadium som tack för en fin termin där! Sedan har jag bakat en massa mumsiga lussekatter som ska smaskas på lagom till lucia. Sist men inte minst gav jag mig in på projektet Pepparkakshus. Kära syster som kom på besök idag hade med sig överbliven pepparkakhusdeg som jag fick gå lös på. Så knep och knåp under kvällen. Kristyren är nu på de olika delarna och imorgon väntar den mest kritiska processen då det ska sättas ihop. Får se hur resultatet blir...Bild kommer upp om det blir bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0