Rea rea rea(gera)



Ah jag vet, töntig rubrik men sån är jag, det bjuder jag på ;) Nu till själva grejen då, rean :)

Har gått över rean både i Vetlanda och i Jönköping både city och A6 och tro det eller ej så kändes det som jag hittade mer i Vetlanda!

Cardigan, underkläder, sporttröja, stickad tröja, spetsklänning, bikini, lite mer underkläder... Ja det var väl det. Sen köpte jag en vit vanlig skjorta samt ett par träningsbyxor som inte var på rea. Men lite nytt till min (redan för fulla!?) garderob. :) Varför blir man lycklig av att shoppa?



Kommentarer
Julia

hahaha rea<3 älskade rea när jag var liten...

"rea,rea,rea, reagera, du måste reagera......" de var alltid så coola.

2011-12-31 @ 11:44:55
URL: http://juliaskreativa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0