Julklappskväll

Ikväll är var det julklappskväll Stadium i city. Man fick som personal bjuda med sina vänner och sin familj att komma och shoppa finfina klappar till julen. Jag blev inbjuden av chefen bara för att jag är där och praktiserar och det tackar man ju inte nej till. 30% på hela köpet smakar gott, mycket gott! Dock blev det inte några större mängder, ett par skor bara. Jag hade för visso kunnat köpa en hel del mer typ två jättefina stickade tröjor, ett par löpardojjor, sportlinnen, en löpartröja, löparbyxor...ja jag skulle nog lätt kunna köpa större delen av butiken helt enkelt. Men riktigt så fet plånbok har jag inte. Så efter en timma där med trevliga människor, glögg och mumsigt tilltugg går jag därifrån med min röda Happy X-mas kasse med mina skor i. Påväg hem under en nästintill klar mörkt blå himmel, en väg med ett tunnt lager snö, julmusik i lurarna känner jag att det ska bli riktigt skönt med jul. Det är nog det jag behöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0