Galen helg

Man hinner inte mer än hem och packa upp resväskan från Turkiet förrän jag ger mig av igen. Denna gången inom Sveriges gränser dock. Kalmar blev det och inte utan min Emma, nejdå vi sitter så gott som ihop nu :) Hur som helst så träffade vi gänget vi träffade nere i Alanya. Kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, fick nämligen magkatarr och låg och skakade på marken, fick åka till närmsta säng och lägga mig och vila resten....Inte kul, har aldrig haft så ont i hela mitt liv!

Nu är Emma och jag iaf hemma igen. Dock inte länge, om 4 dagar packar jag väskan med träningskläder och beger mig upp till huvudstaden för att besöka Globen och dela i Sveriges grymmaste träningsevent; Supersaturday! Wiihoo :D

Jag vet att jag lovade bilder från Turkish, de kommer inom kort, håll ut! Inom de närmsta tre dagarna ska de vara publicerade :) Håll utkik!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0