Fix o don

Woohoo! Idag är det endast en vecka kvar till avresa till Turkiet! Göttttttans! Har fixat grejer jag ska ha med typ solkräm och lite sånt. Idag har jag även växlat pengar, turkisk lira. Emma har bokat bussbiljetter till Göteborg på torsdag morgon, svintidigt men det är det värt :) Det närmar sig med stormsteg.

Ikväll har jag jobbat min näst sista dag på sommarjobbet, bara imorgon med 7:30 - 16 sen är det ledighet som gäller.

Min lediga onsdag blev hur bra som helst. Cecilia kom upp till mig och vi tog cykeln till Vätterstranden där vi låg och stekte. Gick till Piren och tog en bit mat samtidigt som vi satt i den varma solen och tittade ut över Vättern, mums! Helmysigt! Hann upp en sväng på A6 och kika lite, hittade ett och annat som vanligt... (jag vet att jag hade shop-stop, men aja, det här var faktiskt måsten!!) Kvällen spenderades uppe på fröjden och där dansades det till Wahlstöms :) Trötta och sletna slänger vi oss i sängen sisådär vid 23:30 tiden.

 

Snart är det helg igen och jag gillar det :) Ibland är livet underbart, så är det bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0