Sakna Jkpg

Och så var det onsdag. Sista dagen i staden :( På ett sätt vill jag ju åka hem och träffa systrarna och övrig familj men å andra sidan vill jag bara vara kvar här och leva mitt liv. Det är ju trots allt här jag mår som allra bäst. Och jag har ju en familj nr 2, nämligen alla mina sportlifare!! Men jaja, i vilket fall som helst så ska jag hem idag. In i de djupaste småländska skogarna.



Började dagen med att läsa i min nya bibel (körkortsboken) och därefter bar det iväg till Sportlife för att ta och skaffa sig lite skön träningsvärk nu lagom till påsk. Det blev den nya Bodypumpen med skönaste Elin från Nässjö som instruktör! Vilken tjej, i den är det riv! Snacka om att vara galen på scen...Japp, träningsvärk lär jag nog ha lite här och där, känner redan mina armar, biceps och triceps hallå :) Får passa på att njuta av känslan, det var ett tag sedan jag hade träningsvärk nu, och det är ju fasktiskt bland den bästa smärta som finns, älskar det!

Men innan jag lämnar Jönköping så blir det städning av lägenheten! Alltid skönt att lämna den välstädad och komma hem igen när det är rent och snyggt. Så fram med dammsugaren och moppen! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0