Sooool

ÅHH vilken dag! Sol, sol, sol! Dagen spenderades i brassestolen, steeek :) Sedan tog jag en svänga nere på stan. Har lite beslutsångest över en klänning, ska jag köpa den eller inte?! Hmm provade fram och tillbaka och det slutade med att jag la undan den tills imorgon. Då får jag sova på saken och gå dit och prova lite till....haha, ibland hatar jag att ha beslutsångest, det går mig verkligen åt huvudet vid vissa tillfällen. Men aja, jag är väl som jag är då jag inte blev som jag skulle ;)

Gick till Sportlife och tränade lite armar innan jag rev jag min cykelklass! Och jag älskar verkligen mina deltagare, de ger mig så mycket energi, riktigt njuter varje gång jag sitter i ledarcykeln :) Därefter blev det skönt häng i receptionen resten av kvällen med finfina kollegor. Sportlife är ju bästa stället ever typ, ni som inte är där, ni missar verkligen något av livets goda, den goa anda och stämning som finns där, love it!

                       
                                Slipa på formen inför sommaren tillsammans med mig! 
                                       Måndagar BodyAttack kl 18:20 Jönköping City
                                          Tisdagar Cykel45 kl 19:30 Jönköping City 

                                                               Välkomna

Men nu är klockan sådär mycket igen...men jag behöver inte bry mig för jag har påsklov, jippie :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0