Sämst, jag vet...

Har inte uppdaterat er på mycket länge nu och jag vet att det är illa av mig men jag har haft otroligt fullt upp nu i ungefär fyra veckor. Det är först nu jag kommit hem och hinner landa lite mitt ibland allt dethära!

Förra veckan åkte underbara klassen Lillebror jag jag till Branäs (en liten skidort i Värmland) på lite semester. Att vi ska kunna åka skidor ingår i vår kurs så skolan betalade det mesta åt oss, hur grymt som helst! Visserligen skulle vi hålla i lite ledarskapsbitar och sånt men det kändes inget allvarligt alls, så helt enkelt lite semester, snö, skidor, goa backar, sol och klarblå himmel tackar man inte nej till! Underbart var det. Så skönt att komma bort från staden lite och bara släppa alla tankar och måsten och istället ge sig ut i backarna :) Tackar klassen en än gång för en riktigt rolig vecka, ni är ju för goa!!

Här bjuder jag på lite bilder från Branäs:




Vi skulle inte bara åka utför utan även på längden. Inte alls lika kul...




Grymma tjejor i backen dåva :)







Efter min hemkomst från Branäs (lite röd i fejset efter att ha stekt lite för länge i solen, hihi) så var det till att packa upp och tvätta för att sedan välkomna mina kära systrar till Jönköping. Härligt att få vara tillsammans igen. Kvällen spenderades nere i Idrottshuset med non-stop dans till tre grymma band; Wahlströms, Casanovas och Blender. Och vilken kväll det blev! Massor av danskunnigt folk och en riktigt lyckad kväll må jag säga! Jag älskar verkligen att dansa och ha roligt, träffa nya människor och skratta.

Nu blir det till att ta tag i en ny vecka, tillbaka in i rutiner igen, vilket känns skönt. Jag känner att jag verkligen behöver lite tid här och nu, koncentrera mig och landa, låta allt som hänt sjunka in för att sedan kunna gå vidare och utvecklas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0