Boktips!

                      

Se här! Ett rykande hett boktips... Körkortsboken i upplaga 19! Hehe. Nej kankske inte riktigt... Men denna helgen har denna boken varit min bibel och kommer vara ytterligare några dagar. Under hela helgen har jag och Julia suttit och nötat frågot, diskuterat, tittat och läst i boken och tillsammans kommit fram till väldigt många kloka beslut, man lär sig otroligt mycket av varandra! Emellan omgångarna har vi dansat loss, gått promenader, lagat mat, fikat och skrattat en massa, har en så väldigt fin vän!


Checka den snygga bilen till vänster. Synd att vi inte fick med hela, den var nämligen helt fulllastad med en hög ungdomar!


"Jag vill se stark ut"



VÅÅÅÅR!








Och så slutade promenaden med att jag trampade ner med mina vita skor i en lerpöl...Great! Let's buy some new tomorrow :)


Black and white :)






Kommentarer
Pekfingret

Att ha tighta färgade strumpor som man är helt okej. Det gäller bara person i fråga är snygg.

2011-04-19 @ 01:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0