15 SAKER OM MIG



Namn: Emelie Karlsson
Ålder: 17
Längd: 167 cm
Skostorlek: 36/37
Ögonfärg: blå
Familj: pappa, mamma och tre systrar
Bästa egenskap: strukturerad
Sämsta egenskap: är för blyg ibland
Motto: gratis är gott!
Gillar att: träna, umgås med familj och vänner, baka, dansa, läsa
Gillar inte att: cykla i motvind, hacka stark lök som får ögonen att svida, vara sjuk  
Gör om dagarna: Går i skolan, läser ett hälsa och idrottsprogram
Saker jag är onödigt bra på: fläcka ner precis rena kläder, minnas onödig fakta, vara i god tid (för god tid), fönstershoppa
När ingen ser:...dansar jag och sjunger högt
Meningen med livet: är att leva det!

Några saker om mig som gör att ni har lite mer koll på vem jag är! Ni kommer lära känna mig mer allt eftersom tiden går och se mer av vem jag är och vad jag gör :)

Ha det gott tills nästa gång vi hörs mina vänner!

/Emelie




Kommentarer
Ida

hejhopp. hittade precis in till din blogg, finfin var den också (: kommer jag kika in på fler gånger

2010-09-22 @ 16:55:37
Jeennnnyy

kommer bli dig en trogen läsare emelie !

fortsätt vara aktiv (a) <3

2010-09-22 @ 18:27:16
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0