När garderoben gapar tom

Blir skogstokig! Jag var innne på HM härom dagen och hittade ett väldigt fint linne som jag ville ha, så jag gick till provhytten och provade det. Väl inne i provhytten kunde jag inte bestämma vilken färg jag skulle ha, så jag bestämde mig för att sova på saken (som vanligt när det gäller mig och inköp av olika saker och ting) så jag hängde tillbaka plaggen och tänkte att jag kunde inhandla mig linnet senare. Men glöm och dröm. Idag när jag hade bestämt mig för vilken färg jag skulle ha fanns inte linnet i min storlek! Grr...blir så arg på mig själv, att jag aldrig lär mig!

Så nu sitter jag här och har inte en aning om vad jag ska ha på mig tills ikväll! Har provat nästan alla mina kläder men inget känns riktigt bra och passande, just i detta nu bara hatar jag min garderob. Aldrig har den något bra att erbjuda när man sitter i knipa och behöver som allra mest. Fast egentligen har jag ju bara mig själv att skylla...Nej nu ska jag ta och prova allt igen och se om det inte finns något som möjligtvis skulle kunna passa i alla fall. Kanske finns det något gammalt plagg längst in, längst underst som jag kanske glömt bort?! Hmm, ska gräva och se vad jag hittar. Känner att detta är ett stort I-landsproblem...

/Emelie



Kommentarer
FRIDAAAASTOMEUS

Men emelie då :P

nästa gång följer jag med dej på shoppingrunda så kan jag hjälpa dej ! :D

<3

2010-09-25 @ 21:32:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0