Klackarna i Taket

Ikväll blir det dans! Inte nog med det, sex timmar non-stop, kan man önska sig något mer? Du kanske tror att jag fått fnatt nu, men ja, jag erkänner; jag är tokig i dans! Kanske tänker du att det bara är gamla människor som gillar dansband och dans, men där har du fel, fel, fel! Trenden håller på att vända. På dansgolvet finns det massor av unga människor som är galet bra på att dansa. Här bjuder jag dig på lite skön dansmusik som jag hoppas spelas ikväll :)




Titanix-1,2,3 gånger om

Förutom Titanix, kommer även Date och Casanovas! Hoppas på en toppenkväll! En sak är i alla fall säker, ikväll ska här dansas, och det är klackarna i taket som gäller :)

                        

Ha en finfin lördagkväll mina vänner!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0