Body Pump

Visst är det häligt att ha såndär gó träingsvärk i hela kroppen? Bäst är att ha i lår, rumpa och mage tycker jag! Här ska jag dela med mig av mitt bästa recept till träningsvärk: gå på en klass Body Pump! Ren och skär muskelstyrka samt uthållighet. Klassen består alltid av 10 låtar, en låt för varje muskelgrupp, inklusive uppvärmning och nedvarvning. Nu har dessutom releasen på senaste pumpen släppts, Body Pump 75, och jag lovar; den är sååå galet grym! Bra musik och mycket härliga övningar som sätter dina muskler på prov! Våga utmana! Bästa låten under klassen är Whatcha say, men bästa övningen är ändå axelövningarna, hantellyft åt sidan i kombination med rotatorn och pulse! Gött känns det i axlarna sen vill jag lova! Våga prova och våga utmana dig i Body Pump! :)

  

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0