BODY BALANCE

Ikväll blev det Sportlife för hela slanten! Började med en runda i gymmet, körde lite överkropp. Därefter skämde jag bort mig med en stund i den supergoa massagestolen, mmm säger jag bara! :) Sedan var det dags för kvällen klass, Body Balance. Och ni skulle bara veta vad underbart det där! För er som inte vet är Body Balance en blandning mellan Tai Chi, Pilates och Yoga, med superduperhärlig musik till, love it! Styrka, rörlighet och uthållighet, effektiv träning för hela kroppen, från topp till tå! Får ni någon gång chansen så prova! 

                                      

Tänkte att jag här på bloggen skulle presentera vilka olika klasser vi har på Sportlife, så det kommer dyka upp lite olika typer av klasser och träning, så håll utkik om det är något DU fastnar för, i så fall är det bara att komma in till oss på anläggningen och fråga mera eller kanske prova på :) Varmt välkommen är du i alla fall!

/Emelie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0