Glada Fredag

Jag är så glad idag. För idag är det fredag, och vi hade sovmorgon till nio. Sedan spenderade vi lektionen nere på stadsbiblioteket. Och jag gillar våran svenskalärare skarpt! Hon är störtskön! Nu sitter jag och väntar på att rehab-lektionen skall dra igång, dock inte lika kul, men men, det är sådant man får överleva. Dagen avslutas iaf med lite biffande i gymmet tillsammans med goa människor. :)


Måste bara säga att mina flickor gör mina dagar! Love ya all! <3

Fredag och snart helg, kan det bli bättre? Ja det kan det. Idag kommer min älskade Fia till mig, det sätter guldkant på helgen om man säger så. Kommer bli en bra helg, det känner jag på mig. Livet är allt bra ibland :)



Jag önskar er en mysig fredag, ta vara på er!

/Emelie



Kommentarer
liss

så söt är du.

vi älskar dig gullet! :)

2010-10-01 @ 12:02:02
URL: http://babicake.blogg.se/
Emelie

ni betyder <3

2010-10-01 @ 18:23:08
Fridastomeus

Emelie, du gör våra dagar me ska du veta.

Men vi måste träffas snart ha tjejkväll igen tycker jag :D

Hoppas du får en superduper helg nu ! :D

<3

2010-10-02 @ 14:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0