Trötter

Ja, det är nog vad ni kan kalla mig med all rätt! Fast igår (onsdag) var dock ett undantag. Då var jag bannemej på hugget. Var på Sportlife redan klockan 8:30 och provcyklade min nya cykelklass, kan avslöja att den kommer bli en grym utmaning för konditionen och det psykiska! Svettigt också vill jag lova! Hur som helst.  Därefter började vi fitnessen. På schemat stod Body Pump. Och Body Pump blev det! Lade på lite extra vikter och körde järnet, så underbart när man är då sådant humör! Efter en timma pump så blev det lite balance också, skön avslutning :)



Jag trodde att min trötthet kanske var påväg att gå över, men icke. Natten tills idag kunde jag inte sova alls. Bara låg och vände och vred på mig. Usch! Så idag har jag varit trött igen. Och nog ganska tjurug i skolan. Kan ju passa på att be om förlåtelse till de människor som varit tvugna att ha haft och göra med mig. Förlåt om jag fräst lite elakt, ni ska veta att jag inte menar något illa, gillar ju er! Ibland har man bara inte bra dagar.

Hoppas på en bättre dag imorgon. Det kommer bli en bättre dag, jag bara vet det!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0