Snart Helg...

Fredag igen mina vänner, och det känns bra! Veckorna rullar på och höstlovet närmar sig!

Igår hade jag matteprov, som inte gick så bra, men det pratar vi inte om...På eftermiddagen tog jag och Julia en sävng på stan, mys! Och hon tecknade medlemsskap på självaste Sportlife också, bra gjort vännen :) Sedan var det dags för min cykelklass, jag kände mig jättetrött och inte pigg alls, men det förändrades så fort jag klev upp i ledarcykeln. Med ett sånt grymt gäng kan man inte annat än att kötta, och det var precis vad vi gjorde, svetten rann på oss alldesammans! Gott jobbat!

Snart helg. Ska bli skönt. Bär av hemmåt skogarna där min kära Cecilia väntar på mig. Som jag längtat efter dig hjärtat, du anar inte! Kommer bli en såndär underbart vanlig helg som det bara kan bli när du och jag umgås. Love!



Men innan helgen är här; rehab-lekiton samt en runda i gymmet...

Ha en fortsatt trevlig fredag och sedan en underbar helg, det ska jag ha :)

/Emelie

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0