Plugg + (-x) + Hockey - y = Tuesday

Har pluggat heeela långa dagen idag. Massa matte och massa engelska. Gjorde dock ett litet break på mitten och begav mig ner till sportlife för att provcykla min nya cykelklass som jag håller på att ordna. Gick bra :) Känner att jag har jobbat undan en hel del idag, vilket som var syftet med denna dagen, skrev typ klart hela min engelskanovell! Matten är dock fortfarande svår och jag känner att jag kommer faila på provet på torsdag, men det är inte mitt fel att vi har en sån dålig lärare! Hon är seriöst inte bra nånstans!

    

I alla fall så slutade denna dagen bra med hockey. Fick ju gratis biljetter från goaste läraren Johan Lindbom, det gillar vi starkt :) HV71 - Skellefteå, och HV vann. Göttans! Tackar brudarna för en kul kväll, vad vore livet utan er? Nej just det, ingenting! Puss på er!

         

Imorgon är det redan onsdag, vilket innebär en enda lektion. Den lektionen är träning nere på sportlife. Så det blir lite BodyBalance och sedan får jag se om jag drar min cykelklass också och kanske en snabbis i gymmet. Får se hur jag gör.

Ha det gött och see you later!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0