Ännu en vecka...

...närmre höstlovet.
...närmre jul.
...nämre sommaren 2011.

Japp då var det fredag igen, jippie :) Veckorna går galet fort, bara en skolvecka kvar, sedan höstlov!

Gårdagen bjöd på ett hejdundrandes cykelpass! Jajemen, ny musik och ny koreografi har jag suttit och knåpat ihop och bra blev det! En rejäl utmaning för konditionen vill jag lova, du är varmt välkommen att testa; torsdagar kl 19 är det jag som sitter i ledarcykeln :)

Denna dag ser ut som de flesta andra fredagarna. Svenska, rehab och avslutningsvis en runda i gymmet. Efter skolan tar jag och min kära vän Julia tåget hem mot de djupaste skogarna. Där väntar systeryster och jag antar att det blir Idol och bara allmänt myspys. Mmm...älskar fredagar då man vet att man har hela helgen framför sig!


Här är en liten bild på mig och Julia...(vet att jag ser ut som en slickad katt, men det bjuder jag på :P )

Imorgon händer det grejer, ses då, och tills dess; ha en mysig kväll och ta vara på er!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0