Lov(e)

Finfina dagar i Kristianstad med min fina Fia! Lite shopping, lite bakning och massa flams och trams blev det! Ett välbehövligt besök. Kan säga att jag inte ville åka därifrån, om jag bara hade kunnat hade jag gärna stannat ett par dagar till, men Jönköping kallar. Men tackar Sofia för ett par riktigt fantastiska dagar; jag hoppas jag gav dig ny energi  till att orka pånytt igen!

På tåget hem från Kristianstad träffade jag två vänner som jag typ inte träffat sedan nian! Galet vad folk hinner förändras på dessa år, det var en mycket rolig tågresa mellan Hässleholm och Nässjö, goa människor man bara måste tycka om!

Väl på plats i tillbaka hemma i Jönköping laddar jag batterierna för kvällens cykelklass. Ser fram emot några dagar som spenderas tillsammans med massa av mina härliga helt underbara vänner. Vill passa på att säga att jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv! Puss på er <3

/Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0