Helg nu då

Goddagens! Kan informera er om att det är ett under att jag sitter här och inte har blåst bort, har seriöst varit storm här i stan! Idag påväg till träningen skulle jag (envis som jag är) cykla. Och det kan jag ju säga; det är tur att man kan vägen utantill till sportlife för 90% av resan blundade jag. Snöyran piskade i ansiktet och kändes som nålar i ögonen. Usch! Väl på sportlife så köttade jag och mina underbara vänner järnet i cykelsalen samt drog en sväng  i gymmet för en dos överkropp. Och nu när jag sitter här och känner efter så...jo men det är allt lite träningsvärk som jag känner, äntligen, jag som har längtat! Gårdagens pumppass satte nog trots allt sina spår...Hoppas den gjorde det på mina deltagare också, i så fall lyckades jag och Emma som instruktörer :)

                                               

Gårdagskvällen spenderades på skolan, JB-kväll, och som ambassadör för skolan var vi tvungna att vara där. Men det gjorde faktiskt inget för det va galet kul, och det kan inte bli annat än galet när man umgås med galna JB-elever! HAHA! Love till er :) Nu tar jag i alla fall helg, skolveckan var kort och bestod i stort sätt endanst av träning, har bara haft två vanliga lektioner, resten träning, kan det bli bättre?! Svar: Nej!

Hörs och ses mina vänner
/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0