Pump-instruktör

Idag klev jag tillsammans med Emma upp på scenen och tog plats framför fitnessgruppen! Vi gav dem en ordentlig omgång bodypump, hoppas att de har gó träningsvärk imorgon :P Detta var första gången jag teamade med någon på bodypump, och det var riktigt kul :) Man får sådan grym energi från deltagarna, jag vill bara göra det om och om igen, verkligen njuter av stunden då man står där uppe i scenljuset och allting klaffar. Lite missar här och där dock, men det var bara att hålla god min och köra på i alla fall. Nästa vecka är det på riktigt. Då ska det sitta och vi ska bara lira :) Längtar redan! Hihi!


Älskar dig tjejen! <3

Emma och jag, två olika instruktörer;
Emma - den som bjuder på sig själv och sin underbara personlighet till 110%
Jag
- den som vill vara korrekt och som har en radioröst som kommer fram då och då.

Vi två tillsammans på en och samma scen kompletterar varandra fantastiskt bra. Nästa vecka gör vi det igen, ännu bättre!

Kör så det ryker!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0