Ris och Ros

Ännu en vecka som har gått och vi närmar oss advent med stormsteg. Jag längtar! Veckan har varit både ris och ros. Självklart var roset pumpredovisningen! Men också ett finfint betyg på engelskanovellen, att jag blev utvald till mässan nästa vecka som ska äga rum för alla nior som snart ska göra sitt gymnasieval, inte nog med det så har jag näst intill fixat min praktikplats till kommande vårtermin! Det känns gött! Riset går till gårdagens cykelklass. Sämsta cykelklassen hittils jag instruerat! Snacket klaffade inte alls som det i vanliga fall brukar och cykelsadeln kändes bara allmänt obekväm, USCH! Men shape up, nästa vecka hoppas jag kunna vara tillbaka som vanligt igen... :)


Detta tillhör också rosandet; jag skapade en fin bild av Jesper som Gustav Vasa, fin eller hur? Hahaha...

Men nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i deras vardagsrum och känner att det är helg! Imorgon bär det av till Vetlanda för att kolla in vad de har att erbjuda för vinterskor. Får se om det blir något nytt inköp. Därefter blir det lite måsten, tillexempel lite plugg och sådant. Och på söndag är det farsdag och då ska vi till Björköby till syster, mys!

Ha det gott i helgen så hörs vi snart igen!
Puss och kram på er

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0