Lördag

Lördagen blev så bra! Begav mig ner till sportlife för att träffa cykelgänget, dags för cykelkvartal vilket innebär lite information om saker och ting, igår pratade vi periodisering, sekvensering samt musikens historia.  Därefter en grymt härlig cykelklass! Mmm, love it! Dock blev vi lite försenade, var inte klara förrän 16:15 typ så jag stressade hem som en tok, kastade mig in i duschen och fixade mig i ordning på 20 minuter, detta måste bara vara ett rekord?!

I alla fall så lönade det sig att stressa lite, för festen hos Jenny och Fredrik var superkul! Så skönt att få se alla igen efter lovet och bara tillbringa hela kvällen tillsammans, skatta och bara ha allmänt kul :D Tack allihopa!

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0