I skåneland

Höstlovet är här!

Det startade med en helg hemma hos päronen som hundvakt. Lite mindre kul, men dock ett måste...

Igår packade jag min lilla resväska och tog tåget till Kristianstad till Sofia. Underbart att få träffa henne igen! Och just nu sitter jag och pluggar lite matte i väntan på att hon ska komma hem från jobbet...Men sen är hon ledig och vi har hela tisdag och onsdag tillsammans! Gött! Känns skönt att komma hemifrån lite och glömma allt det kämpiga. Här ska jag bara ladda batterierna på nytt för att sedan komma tillbaka och ge järnet de sista veckorna av terminen.

Nej nu tror jag att det är dags att återgå till matten igen...

Pusshej

/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0