Dans :)

Japp, nu har jag dansat mig lite lycklig igen :) Glad blir man bara man ser min fina syster Cecilia kliva innanför min dörr. Som vanligt pratar vi på som bara den och helt plötsligt att klockan alldeles för mycket så vi får stressa med att bestämma kläder, sminka oss och fixa håret!

Väl ute på dansgolvet var det underbart. Kändes dock att jag inte dansat på ett tag och var lite ringrostig till en början, men snart blev jag varm i kläderna och kunde showa loss totalt! Helsköna människor med grymma dansskills, älskar att känna connection med den man dansar med och bli ett med musiken! :) Med Sannex och Casanovas kan ju inte något gå fel, de var lika grymma som vanligt! :)

       
                            Casanovas                                                     Sannex        

Fredagen och dansen gav många härliga turer och ännu fler goa minnen tillsammans med Cecilia. Jag vill bara dansa mer, mer, mer! Får inte gå allt för länge tills nästa gång!

Jag är galen i dans!

/Emelie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0